Jóga egyszerűen

Jóga a harmadik trimeszterben – ezekre figyelj!

A harmadik trimeszter előrehaladtával a kismama jógát is megterhelőbbnek érezhetik a várandósok: csakúgy, mint a lépcsőmászást, a cipő bekötését, vagy csak az elalvás előtti oldalra fordulást… A has mérete már olyan tényező, amivel számolni kell, a fáradékonyság és a nehézkesség érzése mellett.   Ha a második trimeszterben könnyedén, tele energiával folytattad a jógagyakorlást, engedj meg magadnak egy… Tovább »

5 ok, hogy miért jógázz várandósan

Várandós vagy, és már évek óta jógázol? Vagy csak a kismamás oldalak hatására vágnál bele? Akármelyik tábort erősíted is, a kismama jóga gyakorlása mindenképpen előnyödre válik.  A kritikus időszak után, a 14. héttől már bátran elkezdheted, és magad is megtapasztalod majd, de hogy még nem nagyobb kedvvel vágj bele, sorolok máris öt alapvető jótékony hatást:… Tovább »

Heti ászana: istennő póz

Ez az egyik kedvenc ászanám. Nemcsak a neve gyönyörű, de maga a tartás is fenséges. Emellett ha kitartóan  gyakoroljuk, áldásos hatásai sem maradnak el… A guggolásokkal hatékonyan és gyorsan edzhető a test alsó része. Az általában istennő póznak nevezett ászana tulajdonképpen egy állásban, széles terpeszben végzett guggolás, amely nemcsak az izmokat veszi célba, de az… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!