Jóga egyszerűen

Desszert reggelire: mogyorós-banános proteinbomba öt hozzávalóból

Szeretem teljes értékű reggelivel kezdeni a napot, de a joghurt-zabpehely kombótól már szabadulnék – egyszer már megpróbáltam a granolával, de keresem a további alternatívákat.   Szétnéztem egy kicsit a neten, hátha látok valami gyors, egyszerű megoldást, amivel feldobhatom a zabot, és a tejtermék fogyasztást is visszafoghatom. Ezt a receptet találtam, amit kicsit átalakítottam annak fényében, hogy éppen… Tovább »

Egészséges reggelim

Mostanában gyakran eszem zabpelyhet-zabkását reggelire, és miközben azon gondolkodtam, hogyan lehetne felturbózni kicsit a zabot, szembejött egy recept a neten, ami rögtön meg is oldotta a problémát. Gasztrotémákban járatosaknak biztos ismerős a granola (én eddig csak a müzliről hallottam), és gyorsan le is írom ide az elkészítését, az ünnepek alatt biztos lesz időm megcsinálni ezt az alacsonyabb… Tovább »

Evés-ivás jóga előtt és után

Sokan kérdezték tőlem mostanában, egyetértek-e azzal, hogy jóga előtt már 3 órával nem szabad enni? És mennyivel előtte lehet még inni? És hány litert? És utána?  Összeszedtem pár gondolatot, ami nem feltétlenül egyezik a tradícióval, de saját tapasztalatom szerint hasznos lehet, ha fejlődni akarsz a jógagyakorlásban és az izmaidat is fejleszteni szeretnéd:   Mit igyunk… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!