Jóga egyszerűen

Így meditálj, ha túl elfoglalt vagy

Nemrég arról írtam, hogyan változtatja meg a mindennapi életünket a meditáció. Biztos sokan legyintettek: “á, nincs nekem erre időm”; akinek kicsi gyereke van, esetleg még azt is hozzátette, hogy “soha nem vagyok egyedül”, vagy “sosincs csend körülöttem”. Ám mindez áthidalható: a yogi times szakértője megmutatja, hogyan:   Ülésben: ha tudsz egy pici időt szakítani a teljes… Tovább »

Heti ászana: csecsemőpóz

Szinte már régi jó ismerősünk a csecsemőpóz, annyit említettem már, hogy itt az ideje annak, hogy bekerüljön az ászana sorozatba.  A csecsemőpóz, vagy más néven balászana nemcsak pihenő pozícióként szolgálhat, de a gyakorlás megkezdése előtti elcsendesedés ászanája is lehet. Egyszerű, kezdők is bátran végezhetik, és rengeteg pozitív hatása ismert. Nyújtja a csípő izmait, a combokat, a… Tovább »

Jóga olvasás közben vagy olvasás jóga közben?

Ezt nehéz eldönteni 🙂 Nyilván olvasás közben nem tudunk teljes figyelemmel benne lenni a gyakorlásban, és a légzés sem lesz olyan tudatos, én mégis jólesik összekötni a kettőt, bízom benne, hogy egy-egy ászana ilyenkor is fog rajtam valamit.   Nagyon szeretek olvasni, sok könyvem is van, és mivel a könyvespolcom véges, nemcsak új példányokat veszek, hanem időnként a Rukkoláról… Tovább »

Hátfájás?

…hát persze, hogy azt is jógával enyhítheted 🙂 Hiszen nemcsak nyújtani, erősíteni tudjuk vele az egész testet, hanem igen, gyógyítani is. Számos tanulmány is született már ezzel kapcsolatban, de nézzük meg  inkább a gyakorlatban, mire esküsznek a My Yoga Online szakemberei: 1. Bharadvajasana – törzscsavarás Ez a gyengéd csavarás kioldhatja a feszültséget a hátizmokból, és az izmok-csontok… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!