Jóga egyszerűen

Plus size jóga online – igen, létezik!

Igen, létezik az a fajta online jógakurzus, amelyet a teltebbek számára talált ki és alkotott meg Győrffy Éva, a Minden OK! blog írója, alternatív mozgásterapeuta, elsőként idehaza.
Mivel minden jógás újdonságra azonnal ráharapok, nem tétováztam, kipróbáltam, és most nektek is megmutatom!

 

Győrffy Éva / kép: plussizejoga.hu


Ha úgy vagy vele, hogy

  • a súlyod miatt nem szívesen jársz el  mozogni, és
    • megvetted ugyan a jógamatracod, de nem tudod, hogyan fogj neki
    • az online gyakorlást nem érzed elég biztonságosnak, megfelelően személyre szabottnak
    • ha szeretnél a videón bemutatott gyakorlatok mellé hasznos tanácsokat, online jóganaplót

akkor olvass tovább! 

 

Akár lelki, akár kényelmi okai van annak, hogy inkább otthon jógáznál, és végül is egyedül fogsz gyakorolni, azért egy láthatatlan kéz fogja majd a kezed: mielőtt belevágnál a jógázásba, egy állapotfelmérő kérdőív kitöltése lehetővé teszi, hogy vigyázhass magadra. Kitöltés után kapsz majd egy emailt, hogy a jelenlegi egészségi állapotod szerint számodra mely gyakorlatok nem ajánlottak, így biztonságban leszel, és azt hiszem, ezáltal személyesebbé is válik a dolog: hiszen törődnek veled.
Emellett bármikor megkeresheted Évit emailben vagy fb üzenetben, ha valamiben bizonytalan vagy. 

Az 5 leckéből álló tananyag nemcsak videókat tartalmaz, hanem a gyakorlatokat részletesen leíró, nyomtatható könyvecskét is, így bármikor utána tudsz nézni egy-egy ászanának, és részletesebb információt is kapsz azokról. 

 

kép: plussizejoga.hu


És mit várhatsz még ettől a kurzustól?

 

Hitelességet – Évi maga is a plus size csajok táborát erősíti, a videókon maga instruálja és mutatja be a gyakorlatokat.

Motivációt – van az úgy, hogy a kezdeti lelkesedés alábbhagy egy kis idő után, de magad is megtapasztalhatod, hogy ettől komplex ez a rendszer – nemcsak egy videót tol az arcodba, vagyis az elektronikus postafiókodba, hanem néhány lelkesítő sorral vezeti fel azokat. 

Támogatást – a személyre szabottság érzése mellett sokat segíthet az online jóganapló is, érdemes vissza-visszanyúlni a gyakorlásod tanulságaihoz. 

Élményt – biztos más így van vele, de számomra nagyon fontos, hogy az oktató hangja barátságos, megnyugtató legyen, és a képi anyag összhangban legyen ezzel. Itt ebbe sem tudnék belekötni 🙂

A Jóga Egyszerűen tippje a gyakorláshoz:

Azon felül, hogy bemutatja, Évi sok instrukciót ad az ászanákhoz, gyakorlatokhoz, és ha ajánl könnyítést, kezdőbb verziót, először inkább fogadd el azokat. Mindig a TE tested legyen mérvadó, hallgass a jelzéseire! Bár az állapotfelmérés is e célt szolgálja, de vigyázz magadra te is! Ahány tradíció, annyi kivitelezés – a videókat végignézve ismét szembesültem ezzel: Évi pl. a jógahidat bokafogással végzi, én itt az egyszerűbb verziót javasolnám, simán szorítsd le a tenyereket a talajra, és úgy végezd, hogy a bokád a térded alatt legyen, ne menjen mögé (természetesen foghatod a bokád, ha így egy egy vonalba esik a térddel, és így esik jól). Beszélgettünk is erről, és erre reagálva a kurzushoz tartozó hírlevél bővebben foglalkozik majd a térd védelmével – érdemes alaposan átolvasni majd!

 

Amennyiben felkeltette az érdeklődésedet és már ma belevágnál a jógázásba, IDE KATTINTVA találsz a Plus Size Jóga Videókurzusról bővebb információt, és meg is rendelheted.

 

kép: plussizejoga.hu

 

 

Olvasnál még?  Ha tetszett a cikk, kövess a facebookon is, ahol akár naponta találkozhatunk, olvasni-, nézni-nézegetni-, hallgatnivalót gyűjtök össze nemcsak jógáról, hanem mozgásról, egészségről, külső-belső szépségről – csak természetesen!
https://www.facebook.com/jogaegyszeruen

 
 

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!